هتل های روسیه

هتل پولمن سوچی روسیه

هتل پولمن یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در شهر سوچی کراسنوردار با بهترین امکانات و مدرن ترین و لوکس ترین معماری پذیرای مهمانان و گردشگران تور روسیه می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, حمام بخار, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, مرکز SPA, رستوران, کافی شاپ, بار, کلاب, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, فروشگاه, صندوق امانات, مینی بار, آسانسور, پارکینگ, کرایه اتومبیل, روزنامه, واکس, اینترنت و ... می باشد. هتل پولمن دارای منظره ای رو به دریا و ساحل اختصاصی می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت می باشد.

هتل پولمن سوچی روسیه

هتل پولمن سوچی روسیه

هتل سیتروس روسیه

هتل سیتروس یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در منطقه آدلر آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. هتل در نزدیکی محل برگزاری تور جام جهانی روسیه 2018 قرار دارد که باعث مورد توجه قرار گرفتن هتل نیز شده است.. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, کرایه اتومبیل, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, ساحل, کرایه دوچرخه, پینگ پنگ, پارکینگ, آسانسور, اینترنت و ... نام برد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل سیتروس روسیه

هتل سیتروس روسیه

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

هتل کرینتیا ست یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است و پذیرای مسافران و گردشگران تور روسیه می باشد. هتل کرینتیا از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است که همین باعث جذب بسیاری از مشتریان هتل شده است. هتل دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, حمام بخار, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, اتاق نگهداری از کودک, اتاق چمدان, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, پارکینگ, آسانسور, روزنامه و ... می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید این هتل انتخاب خوبی برای داشتن یک اقامت دلنشین و آرام می باشد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

هتل پارک این پریبالتییسکا سنت پترزبورگ روسیه

هتل پارک این پریبالتیسکایا یکی از هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ پذیرای مسافران و مهمانان تور روسیه می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, گاوصندوق, صندوق امانات, ترانسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, خدمات روم سرویس, خدمات بیدار باش, فروشگاه, سالن همایش, سالن جلسات, سالن برگزاری مهمانی و مراسم, محل نگهداری از چمدان, محل نگهداری کودکان, اتاق غیر سیگاری ها, خدمات معلولین, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, پارکینگ, کپی, پرینت, فکس, اینترنت و ... اشاره کرد. هتل پارک این دارای 1200 اتاق با امکانات کامل, جونیور, کاپل, سوئیت, دوبلکس و ... می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید بی شک این هتل یکی از هتل های مناسب برا اقامت شما و عزیزانتان می باشد.

هتل پارک این پریبالتییسکا سنت پترزبورگ روسیههتل پارک این پریبالتییسکا سنت پترزبورگ روسیه

هتل راشن سیزن سوچی روسیه

هتل راشن سیزن یکی دیگر از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در منطقه سوچی پذیرای تعدادی از گردشگران و مسافرانتور روسیه می باشد. برخی امکانات و خدمات هتل شامل: صرافی, سونا, جکوزی, آبگرم, استخر, حمام بخار, مرکز SPA, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, حمام ترکی, بدنسازی, رستوران, کافی شاپ, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, خدمات نگهداری از کودک, اینترنت, آسانسور, پارکینگ و ... اشاره نمود. فاصله هتل تا فرودگاه سوچی 10 کیلومتر است و هتل دارای 200 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... می باشد. اگر قصد سفر به روسیه را دارید این هتل 5 ستاره را نیز در لیست هتل های مد نظرتان قرار دهید.

هتل راشن سیزن سوچی روسیه

هتل راشن سیزن سوچی روسیه

دیدنی های روسیه

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

یکی از جشن های معروف و پرطرفدار روسیه جشن نارودنایه گولیانیه می باشد که در تاریخ های مختلف مانند: روز پیروزی (پایان جنگ جهانی دوم), ماسلنستا (جشن آغاز بهار), سال نوی میلادی و ... برگزار می شود, به صورتی که مردم به سطح شهر می آیند و به پیاده روی, شادی, رقص های گروهی و خیابانی, پایکوبی و ... می پردازند. شهرداری شهر های بزرگ روسیه در این جشن مناطق مختلفی را برای برگزاری جشن برای مردم در سطح شهر های مختلف روسیه آماده می کند تا در امنیت و اطمینان خاطر کامل به برگزاری جشن بپردازند و شادی کنند. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این جشن معروف و محبوب و بسیار قدیمی روسیه شرکت کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید و از سفرتان لذت ببرید.

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

کوه آخون بزرگ یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور روسیه به حساب می آید, به صورتی که هر گردشگری که به روسیه سفر می کند به سوچی رفته و از این کوه زیبا دیدن می کند, زیرا که این کوه پرطرفدار در سوچی واقع شده است. در سال 1935 به دستور ژوزف استالین یک برج دیده بانی بر روی این کوه معروف ساخته شد. طراح و سازنده این برج سرگی وروربیوف, معمار اهل روسیه بود. ارتفاع کوه از سطح دریا 633 و ارتفاع برج 5.30 متر می باشد که از داخل برج به راحتی رشته کوه های قفقاز قابل مشاهده می باشند. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا با این کوه بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان در سفرتان به ثبت برسانید.

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

کوه آخون بزرگ سوچی روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند یکی از معروف ترین و بهترین پارک های روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این پارک بزرگترین پارک آبی روسیه می باشد که دارای استخر بزرگ, استخر کودکان, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, رستوران, کافه و ... می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این پارک معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفرتان را پر خاطره کنید.

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی یکی از مراکز تفریحی بسیار جذاب و دوست داشتنی در تور روسیه می باشد که هر گردشگر و بیننده ای را جذب خودش می کند. این پیست اسکس در فاصله 1435 رشته کوه پیسخاکو واقع شده است و دارای 6 تله سیژ و تلسچی می باشد تا بالا رفتن از این مسیر برای گردشگران راحت باشد. این مرکز تفریحی دارای 15 پیست اسکی می باشد که کم ترین طول آن 301 و بیش ترین طول آن 2390 متر می باشد. ساعت کاری این مرکز تفریحی از دوشنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و روز های پنجشنبه تا یکشنبه و روزهای تعطیل 9 تا 17 می باشد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به این مرکز تفریحی پر طرفدار بروید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید.

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

پیست اسکی گازپروم سوچی روسیه

شهربازی آدلر سوچی روسیه

شهربازی آدلر یکس از بزرگ ترین شهربازی های سوچی می باشد که هر ساله میلیون ها توریست خارجی و داخلی تور روسیهبه این شهر بازی می روند و تفریحات بسیار جالب و شگفت انگیزی را تجربه می کنند. در این شهربازی انواع شخصیت های کارتنی و تخیلی مانند: جنگجویان افسانه ای, جن و پری, چشمه های صلح, کلبه های رنگارنگ, جگل طلسم شده مملو از موجودات عجیب و غریب و ... وجود دارند که شما به راحتی می توانید فرزندانتان را یک روز کامل در این شهر بازی بزرگ و دیدنی سرگرم کنید. انواع وسایل سرگرم کننده مناسب تمام سنین در این شهربازی وجود دارد که با تهیه یک بلیط به راحتی می توانید از بودن در آن لذت ببرید. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید برای ساختن یک روز خوش و پر خاطره به این شهربازی بروید و در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

شهربازی آدلر سوچی روسیه

شهربازی آدلر سوچی روسیه

هتل های معروف هند

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در منطقه آگرا واقع شده است و دارای 86 اتاق مجهز و فول امکانات می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, باشگاه تناسب اندام, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, اینترنت و ... می باشد. یکی از مزیت های این هتل فاصله کم آن با جاذبه های گردشگری تور هندمی باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی نیز 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در شهر آگرا یکی از شهر های پرطرفدار گردشگری تور هند واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره تاپ هند می باشد که مورد انتخاب بیشتر مسافران و گردشگران هند می باشد و دارای 142 اتاق, سوئیت و جونیور سوئیت مدرن و شیک می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 35 و تا راه آهن 15 دقیقه می باشد. از امکانات هتل می توان به: مینی بار, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, مرکز SPA, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, صندوق امانات, آسانسور, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, روزنامه, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در منطقه جیپور واقع شده است. این هتل از بهترین هتو لوکس تترین هتل های هند به حساب می آید. از امکانات هتل می توان به: استخر, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, اتاق ماساژ, رستوران, کافی شاپ, خدمات خانه داری 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, اتاق اسموکینگ, اتاق معلولین, ترنسفر فرودگاهی, پارکینگ, اینترنت و ... اشاره کرد. هتل با 218 اتاق و 16 سوئیت پذیرای مسافران و مهمانان تور هند می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل مدرن را برای اقامت انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل آی تی سی راجپوتانا جیپور هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند در یک مکان کاملا تاریخی بنا شده است و یکی از لوکس ترین هتل ها ی 5 ستاره در سطح جهان به حساب می آید. این هتل با الهام از سلسله مرتهه و تلفیقی از احساسات و سلیقه اروپا و هند دیزان و طراحی شده است که هنر قبیله مرتهه و ذوق اروپا و هند را به رخ بازدید کنندگان می کشد. هر طبقه از این هتل دارای ذوق و سلیقه و هنر و تم های مختلفی استفاده شده که هم تاریخی و قدیمی است و هم مدرن و کلاسیک. یکی دیگر از امتیازات این رستوران لوکس برنده شدن جایزه سرو بهترین غذا و نوشیدنی است که به نوبه خودش زبان زد است. با انتخاب تور هند و همراه شدن با ما امکان اقامت در این هتل لوکس را خواهید داشت و سفر خود را خاطره انگیز خواهید کرد.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند :

اتاق های بسیار لوکس و با طراحی و دیزان های متفاوت, سوئیت های لوکس جداگانه, استخر سر پوشیده و رو باز, حمام آفتاب و اسپا, رستوران, کافی شاپ, کافه, بار, اینترنت رایگان.

هتل ماراتا ممبئی (The Maratha Mumbai india) هند

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

هتل امپریال نیو دهلی قلب تپنده دهلی نو است که در Janpath یا همان Queensway سابق واقع شده است. سبک ساختمان تلاقی کامل از جذابیت های قدیمی جهان و راحتی مدرن و روز است. موزه ها، تئاترها، بناهای تاریخی، پارک ها و مراکز فرهنگی زیادی در نزدیکی هتل هستند که گزینه های مناسب و جالبی برای سرگرمی است. کاخ ریاست جمهوری، مجلس و بلوک شمال و جنوب - مرکز عصبی از دفاتر دولت هند نیز نزدیک به هتل واقع شده است. این هتل به دلیل امکانات و موقعیت بسیار خوبی که دارد مورد توجه مردم کشور هند و سایر کشور ها و توریست ها و شرکت های مسافرتی تور هند قرار گرفته است. با انتخاب تور هند برای سفر به هند امکان اقامت در این هتل مجلل را دارید.

امکانات هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi) :

این هتل در مجموع دارای 233 اتاق مهمان و 43 سوئیتاست که هر کدام با یک فضای داخلی مجزا و با شکوه تزیین و دیزاین شده اند, استخر سر پوشیه و رو باز,حمام آفتاب, اتاق اسپا, باشگاه ورزشی,رستوران های مجزا, وای فای رایگان.

هتل امپریال نیو دهلی (The Imperial New Delhi)

جاذبه های توریستی هند

قلعه گلکنده هند

قلعه گلکنده در 11 کیلومتری باختر شهر حیدر آباد و 5 کیلومتری باختر شهر حیدر آباد کهنه هند در کشور هندوستان واقع در ایالت آندرا پرادش آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. این قلعه در قدیم یکی از شهر های مشهور مشرق زمین و از مراکز اصلی تولید و تجارت الماس و سنگ های گرانبهای هند بوده است. الماس کوه نور که بر تاج سلطنتی انگلستان می درخشد در سال 1035 شمسی از همین ناحیه به دست آمد. در سفرتان با تور هند به این قلعه تاریخی سر یزنید و لحظات خوشی را سپری کنید.

معبد چاتارپور هند

معبد چاتارپور هند در زمینی به مساحت 28.32 هکتار در سال 1974 با 20 معبد کوچک و بزرگ در جنوب دهلی به دستور Baba Sant Nagpal Ji بنا شد و آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. معبد چاتارپور دومین معبد بزرگ هندوستان به حساب می آید که وقف الهه کاتیایانی شده است. سبک ساخت معبد معماری جنوب و شمال هند می باشد که جلوه خیره کننده دارد و نظر هر بیننده ای را جلب می کند. داخل معبد اصلی زیارتگاه الهه دوگا قرار دارد که آن را فقط در جشنواره ناورتری که در این معبد برگزار می شود بیرون می آورند. ساعات بازدید از این معبد تاریخی برای مسافران تور هند از 6 صبح تا 10 شب در هر روز هفته می باشد. جاذبه های گردشگری دیگر تور هند که به این معبد نزدیکند عبارتند از: آرامگاه همایون, دروازه هند, کاخ ریاست جمهوری راشتراپاتی بهاوان, موزه ملی, چاندنی چوک, قلعه سرخ, مسجد جامع, قطب منار, پارک ملی جانور شناسی و معبد بیرلا.

قلعه ناهارگار جیپور هند

قلعه ناهارگار در سال 1734 در 8 کیلومتری جاده منتهی به تپه های جیپور ساخته شد و در سال 1868 بر وسعت آن اضافه شد و اکنون پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور هند می باشد. قلعه ناهارگار در ابتدا Sudarshangarh نام داشت اما بعد ها به ناهارگار یعنی اقامتگاه ببر ها تغییر نام داد. این قلعه بر یکی از رشته کوه های قدیمی جهان بر روی تپه های Aravalli در کنار قلعه های آمبر و جایگر ساخته شد تا سپری دفاعی در برابر دشمنان شهر جیپور باشد. از بالای قلعه چشم انداز فوق العاده ای از شهر جیپور به نمایش گذاشته می شود. در سفرتان با تور هند حتما به جیپور رفته و به این قلعه سر بزنید و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور هند را نظاره گر باشید.

معبد طلایی هند

معبد طلایی هند چهارمین پیشوای آیین سیک (Sikh) در قرن 16 به دستور گورو رام داس صاحب در امریتسار پنجاب بنا شد و یکی از جاذبه های گردشگری تور هند به حساب می آید. معماری معبد با الهام از معماری هندو و معماری اسلامی صورت گرفته است و توسط دریاچه ای بزرگ که شامل آب مقدس (عمریت) است احاطه شده است. در تزئین ساختمان معبد از روکش طلا, سنگ های قدیمی و مجسمه های مرمری استفاده شده است. باغ جالینوالا, مرز واگه, قصر تابستانی مهاراجه رانجیت سینگ, اکال تخت و قلعه باتیندا از دیگر مکان های دیدنی تور هند می باشند که به معبد طلایی نزدیک هستند. در سفرتان با تور هند به این معبد تاریخی سر بزنید و سفر خوشی را تجربه کنید.

شهرستان قصر هند

شهرستان قصر هند در سال 1553 توسط ماهارانا اودار سینگ دوم از خانواده سیسودیا راجپوت با کمک چندی از حاکمان سلسله ی میوار در اودایپور, راجستان ساخته شد و امروزه پذیرای تعتداد زیادی از مهمانان تور هند می باشد. این بنا در نزدیکی دریاچه Pichola, کاخ دریاچه, جگوار مندیر, معبد Jadgish, موسمی قصر و معبد Neemach قرار دارد که شما مسافران تور هند به راحتی می توانید در سفرتان به هند از این بنا ها بازدید کنید.

مراکز خرید معروف هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی یکی از بهترین مراکز خرید هند می باشد, شما در این مرکز خرید می توانید همه آن چه که مورد نیازتان است را پیدا کنید. در مرکز خرید ویویانا انواع برند های روز دنیا را می توانید به راحتی پیدا کنید و لحظات خوشی را تجربه کنید. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید ویویانا بمبئی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که با امکاناتی نظیر: رستوران, کافی شاپ, مکان بازی برای کودکان, سینما, دستگاه ATM و تمامی برند های معروف روز دنیا پذیرای مهمانان و مسافران تور هند می باشد. این مرکز خرید از اولین مراکز خرید دهلی می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این مرکز خرید معروف بروید و سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید آنسال پلازا دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که در منطقه ساکت دهلی نو واقع شده است. این مرکز خرید معروف و بزرگ دارای برند های مختلف و معروف روز دنیا, رستوران, کافی شاپ, پارکینگ, سینما, اینترنت و ... می باشد. این مرکز خرید معروف که در حال حاضر گران ترین مرکز خرید دهلی به حساب می آید در سال 2007 افتتاح شده است. در سفرتان باتور هند امکان این برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا به این مرکز خرید بروید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید و وسایل مورد نیازتان را از این مرکز خرید خوب تهیه کنید.

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی هند

مرکز خرید دی ال اف دهلی هند

مرکز خرید دی ال اف دهلی یکی از مراکز خرید معروف هند می باشد که در باغ شالیمار واقع شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور هند است. در این مرکز خرید تمامی برند های روز دنیا مانند: Gucci, D&G, Dior, louis vuitton و ... را به راحتی می توانید پیدا کنید. اینجا تنها یک مرکز خرید نیست, بلکه دارای سینما, تئاتر, کافی شاپ, رستوران, محل مناسب بازی کودکان و ... می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف هند بروید و یک روز بسیار پر خاطره را برای خود و عزیزانتان بسازید.

مرکز خرید دی ال اف دهلی هند

مرکز خرید نیو فوروم ولیو بنگلور هند

مرکز خرید نیو فوروم ولیو یکی از مراکز خرید لوکس هند و از اولین مراکز خرید شهر بنگلور می باشد. در این مرکز خرید انواع برند های خارجی و داخلی معروف به راحتی و با قیمت نسبتا مناسب به مراکز خرید دیگر یافت می شود. مساحت این مرکز خرید چیزی حدود 680000 متر مربع می باشد که در وایت فیلد واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید این شهر به شمار می رود. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف بروید و در کنار خرید لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و غذاهای خوش طعمی را نیز امتحان کنید و سفر خود را پر خاطره کنید.

مرکز خرید نیو فوروم ولیو بنگلور هند