جاذبه های ارمنستان

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 پارک ملی دلیجان با مساحت 24000 هکتار با جنگل های سرسبز و انبوه خود دور تا دور شهر دلیجان را احاطه کرده است. این پارک در میان رشته کوه قفقاز قرار دارد و دریاچه سوان که بزرگ ترین دریاچه آب شیرین اروپا است در نزدیکی این پارک می باشد. پارک ملی دلیجان در ارتفاع 1100 تا 1500 متری در دره رودخانه در قسمت شمال شرق ارمنستان در منطقه تاووش واقع شده است. کوه ها و دره های این پارک با جنگل های انبوه، رودخانه و دریاچه پوشیده شده است. این پارک به دلیل چشم انداز زیبای جنگلی، چشمه های آب معدنی و تنوع زیست محیطی خود معروف شده است. مسافران تور ارمنستان تیر 95میتوانند در سفر خود به این کشور از این پارک زیبا دیدن کنند

پارک ملی دلیجان ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد  و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان تعطیلات تیر 95می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است. 

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 


هتل های ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره آرتساخ ایروان ارمنستان در خیابان سون واقغ شده و 36 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام ، سشوار، دوش و ... می باشند. از این هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو رسید که دسترسی راحت را برای نقاط مختلف شهر فراهم می کند. فاصله هتل تا گالری ملی و میدان جمهموری 3 کیلومتر است. در رستوران هتل آرتساخ غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و مسافران تور ارمنستان تابستان 95می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به انواع رستوران های مختلف شهر نیز دسترسی پیدا کنند. هتل سرویس کرایه دوچرخه دارد که مهمانان می توانند از دوچرخه سواری نیز لذت ببرند. ایستگاه قطار ایروان و فرودگاه بین المللی به ترتیب در فاصله 1 کیلومتری و 10 کیلومتری هتل است و ترانسفر رایگان برای فرودگاه در نظر گرفته می شود. 

آدرس: Sevan Street 116 , 0026 Yerevan, Armenia

امکانات هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

تراس، سونا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، کرایه دوچرخه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

هتل آرتساخ ایروان ارمنستان

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

 

 

هتل 4 ستاره پانوراما ریزورت اند سوییتس (Panorama Resorts & Suites) در ایروران در منطقه ای سرسبز و مسکونی واقع شده است. این هتل 82 آپارتمان و اتاق دارد که با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند و چشم انداز زیبایی از تپه ها و کوه آرارات دارند و مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، حمام، دوش، سشوار و ... هستند. در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می شود و همچنین مهمانان تور ارمنستان تعطیلات تابستان 95می توانند غذای خود را در آشپزخانه مجهز آپارتمان های این هتل بپزند. فاصله هتل تا میدان جمهوری 7 کیلومتر، تا بنای کاسکاد 3 کیلومتر و تا بنیاد دستنوشته های کهن ماتناداران 6 کیلومتر است. همچنین هتل در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی است.

 

آدرس: G. Hovsepyan Street, 24/3, 0047 Yerevan, Armenia

 

امکانات هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

استخر سر باز، زمین تنیس، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، فروشگاه، کرایه اتومبیل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،خدمات شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان. 

 

 

 

 

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

اتاق هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

باشگاه هتل پانوراما ریزورت اند سوییتس ایروان ارمنستان

 

دیدنی های کیش

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در اوایل سال 93  در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع  گشایش یافت.در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته است. 45 درصد مساحت این پارک تور کیش تعطیلات بهار 95  فضای سبز است و دارای دریاچه مصنوعی می باشد که در آن 20 تا 30 قایق می باشد.در آینده پارکینگ، شهربازی و ... نیز به این پارک اضافه خواهد شد.

 

پارک شهر کیش

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 

 3000 درخت زیبای نارگیل در زمینی به مساحت 20 هکتار در ساحل شرق جزیره کیش کاشته شده که باعث زیبایی و سرسبزی خاص این ساحل شده است.این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار دارد و با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از رویایی ترین و زیبا ترین سواحل جزیره کیش می باشد.این ساحل نقره فام از منحصر بفردترین سواحل کیش برای قدم زدن و لذت بردن از دریا است.

مسافران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند در این مکان آرام و دلنشین به تفریح بپردازند.

 

 

 

ساحل درختان نارگیل کیش

 


هتل های کیش

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج اولین هتل دریایی کیش است که 100 سوئیت کف شیشه ای دارد که این سوئیت ها روی آب هستند و یک رستوران مجلل نیز در وسط طرح ترنج قرار گرفته است. اسکله ای چوبی این اتاق ها را به هم مرتبط می کند و راه دسترسی به اتاق ها نیز همین اسکله است. این هتل طی مدت 26 ماه با اعتبار 60 میلیار تومان توسط بخش خصوصی ساخته و در 22 بهمن 94 افتتاح شده است. 

مسافران تور کیش اردیبهشت 95 در این هتل زیبا و رویایی اقامت کنند. 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اتاق هتل ترنج کیش

رستوران هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل پارمیدا کیش

 

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش خرداد 95 گرفته می شود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش 

 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

 

جاذبه های کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

کوش آداسی علاوه بر ساحل های زیبا دارای غارهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آن غارهای زیبا غار سیرتلانینی می باشد که گردشگران بسیاری از این غار زیبا دیدن می کنند. این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک قرار دارد و دارای طول ۳۴۸ متر است که سالن اصلی آن ۱۴۷ متر و یکی از عمیق ترین نقاط آن حدود ۳۲ متر است. ورودی این غار بسیار تنگ است و در داخل آن هیچ آبی وجود ندارد و خشک است. دیوارهای این غار داخل آن را به 6 ناحیه تبدیل کرده است رطوبت این غار زیاد است و دمای هوای آن از دمای بیرون چند درجه سردتر است. درتور کوش آداسی تعطیلات تیر 95از این غار زیبا دیدن کنید.

 

 

 

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

غار سیرتلانینی کوش آداسی

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی از مرکز شهر و بندر 10 دقیقه فاصله دارد و در سال 1534 برای حفاظت از شهر ساخته شد. این قلعه توسط دولت ترکیه مورد بازسازی قرار گرفته و گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند. این محل  به دلیل داشتن منظره های زیبا و بی بدیل، از بهترین مکان های کوش آداسی برای عکس گرفتن و تفریح می باشد. 

مسافران تور کوش آداسی تیر 95 می توانند از این قلعه زیبا بازدید کنند و به تماشای مناظر زیبای آن بپردازند.

 

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

 قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی

قلعه کوش آداسی