هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. برای اقامت راحت تره میهمانان  تور آنتالیا تابستان 95 این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا تابستان 95 در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

 

بازارهای کیش

بازارهای کیش

 در تور کیش شهریور 95 از کیش مال خرید کنید.

بازار کیش مال یکی دیگر از مراکز خرید در جزیره کیش می باشد که سازندگان این بازار در سطح اول بین المللی مرکزهای خرید و تفریحی در دنیا ،با هدف ایجاد ایده های خلاقانه در مراکز تفریحی و تجاری در ایران و همچنین به هدف و منظور جذب گردشگران و مسافران تور کیش و برندهای معروف و معتبر دنیا،شروع به تاسیس و ساخت این پروژه بی نظیر کردند.در این بازار ،مکان های تفریحی متعددی به هدف و منظور سرگرمی خانواده ها و همچنین فضاهایی برای بازی کودکان در تور کیش در نظر گرفته شده است،تا مسافران علاوه بر خرید در این مکان لذت تمام را ببرند و کودکان آنها هم در این مرکز ،از بازی کردن لذت ببرند. شما در این مرکز خرید هم در تور کیش می توانید مکان هایی برای ارائه خدمات سلامتی و تندرستی مشاهده کنید.شما می توانید با سفر به جزیره کیش و رفتن به این مرکز خرید ،سایر خدمات کیش مال را ببینید و  علاوه بر خرید ،از تفریح کردن در آنجا هم لذت تمام را در تور کیش ببرید.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبا و مرجانی کیش است و امروزه بیش از ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد.بازار ونوس کیش در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن مانند عرصه پوشاک زنانه در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . در تور کیش در این مرکز خرید فروش سایر محصولات خانگی کمتر مشاهده میشود.در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند در تور کیش ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند.بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد و بازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگران تور کیش که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498 ,4421521

 

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش یکی از مجموعه های کم نظیری است که بسیاری از گونه های ماهیان آبهای شور و شیرین، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد.در تور لحظه آخری کیش حتما این آکواریوم را ببینید. آکواریوم کیش آکواریومی مجزا با حجم 20 هزار لیتر مخصوص ماهیان آبهای شیرین در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خلیج همیشه فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سیاحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش می توانند به راحتی انواع ماهیان و دیگر آبزیان را که برخی از آن‌ها بسیار عجیب به نظر می‌رسند، در داخل آب‌های شفاف در تور کیش تماشا نمایند.

 

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمز واقع شده است و در سواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و با قیمت مناسب خود خدمات منحصر به فردی به میهمانان وگردشگران تور کیش ارائه می دهد .

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان تور کیش و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره طراحی و شروع به ساخت گردید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های مجلل با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا در تور کیششامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل, نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا  کیش در تور کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیایی یکی از پرطرفدارترین هتل های ساحلی کیش در تور کیش تابستان 95 میباشد.

 

 

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم در تور کیش تیر 95 امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری تور کیش ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.