کوه تای در چین


کوه تای در چین

غارهای ژیجین چین

 مساحت غارهای ژیجین چین برای گردشگران تور چین حدودا 30000 متر مربع و گاهی ارتفاعی معادل 185 متر را دارد. رودخانه ای که در زمان قدیم رودخانه ی این غارها را تشکیل داده بود اکنون خشک شده است اما نهرها و جریان آب زیرزمینی هنوز در این غارها جریان دارد و مناظر بسیار زیبایی را برای گردشگران تور چین به وجود آورده است.

تعداد زیادی از غارهایی که در جهان به وجود آمده است به دلیل عبور آب از بین شکاف سنگ های آهک است. به این ترتیب که با عبور آب از داخل این سنگ ها آهک ذره ذره تحلیل رفته و باعث ایجاد شکاف ها و دهانه های بزرگ تر می شود. این دهانه ها و شکاف ها بعد از گذشت هزاران سال به غارهای بسیار بزرگی تبدیل می شوند که نمونه ای از آن ها غارهای ژیجین چین برای میهمانان تور چین است.

 

 

غارهای ژیجین چین

غارهای ژیجین چین

شهر لی جیانگ چین

یکی از مناطق روستایی چین شهر لی جیانگ برای میهمانان تور چین می باشد که از تعداد زیادی کانال ها و پل ها ساخته شده است که به جاذبه ی این شهر می افزاید. این شهر دارای معماری سنتی و فرهنگ اصیل چینی است.  در این شهر جاذبه های بسیار زیبایی وجود دارد که مسافران تور چین نباید از آن غفلت کنند. در شهر لی جیانگ اماکن تاریخی از جمله شهر ممنوعه، میدان تیان آن من و دیوار بزرگ چین وجود دارد. شهر لی جیانگ در تور چین با عنوان ونیز چینی شناخته می شود.

 

شهر لی جیانگ چین

شهر ممنوعه چین

 وسیع ترین مجموعه ی تاریخی بکر در جهان شهر ممنوعه چین برای میهمانان تور چین است. در طراحی سقف های این ساختمان از رنگ زرد بسیار استفاده شده که نشانه رنگ امپراطور چین است. این شهر که دارای وسعتی به مساحت 150 هزار متر مربع برای میهمانان تور چین است از هفتاد ساختمان با نه هزار اتاق برخوردار می باشد و محل پادشاهی خاندان مینگ و چینگ بوده است. 

در سمت شرق این شهر افراد جوان و دختران امپراطور زندگی می کردند زیرا خورشید از سمت شرق طلوع می کند و نشانگر جوانی و طلوع دوباره است و در سمت غرب این شهر افراد مسن زندگی می کردند زیرا خورشید از غرب غروب می کند و نشانه گذر عمر است.

طراحی شهر ممنوعه برای میهمانان تور چین به گونه ای است که مرکز آن با دیوار پکن چین محصور شده است. همچنین دور این شهر خندقی وسیع با پنجاه و دو متر عرض و سه هزار و هشتصد متر طول حفر شده است. این خندق برای محافظت از امپراطور وقت تعبیه شده است.

 

 

شهر ممنوعه چین

دیوار چین

یکی از عجایب جهان دیوار چین برای تور چین است. این دیوار در سال 1987 میلادی ثبت جهانی شد. این دیوار برای جلوگیری از حمله های کشورهای شمالی به چین به وجود آمد و دارای قسمت های مختلفی از جمله قلعه های مرزی برای کسب اطالاعات درباره دشمنان  و برج های آتش برای خبر رسانی ساخته شده است. دیوار چین برای میهمانان تور چین ابتدا به شکل مجزا روی کوه ها ساخته شده بود و سپس در سال 221 قبل از میلاد و بعد به وحدت رسیدن دوک ها این دیوارها به یکدیگر متصل شدند.  امروزه وسعت این دیوار برای گردشگران تور چین 6000 کیلومتر است که برابر گردش به دور کره زمین می باشد و متعلق به سلسه مینگ است. این دیوار از سمت شرق به ساحل رودیالو جیان در قسمت شمال شرقی چین و از سمت غرب به دوازه جایو گوان می رسد.